Malin Månsson

Skönhet & hälsa. Makeup & hudvård. Allt & inget.

Goldwell & hairoils

Kategori: Haircare

 
Dagens inköp! Schampo, balsam/inpackning & serum. Köpte även en kräm som förkortar föntiden från Joico, allt detta för 200:- på Bellbox. Snacka fynd! Ibland är rea ändå bra ;) haha! 
 
Hittils har jag använt KICKS egna hårolja och det kommer jag lätt fortsätta med, för håret blir otroligt mjuk och fint. Gilla inte den i mitt vanliga för jag har redan så mjukt och fint, men i extensions gör det faktiskt underverk! Köpte ändå ett serum, man kan ju prova fler.
 
 
 
 
Hur som helst, detta kan du läsa om håroljan på kicks.se:  “Bye bye” slitna och trista hårtoppar! KICKS ultralätta hårolja återfuktar, stärker och ger ditt hår näring utan att tynga ned. Hair Oil innehåller både arganolja och abyssinianolja och är en lätt olja som bokstavligen bara försvinner in i ditt hår. Lämnar en superlen känsla och vacker glans. Innehåller UV- och värme-skydd. Stämmer mycket bra. 
 
Den borsten jag skrev om beställde jag på kicks.se istället, så den dimper ner nu i veckan. behöver jag säga att jag längtar? 
 
 
Kommentera inlägget här: